Hulp nodig?
Een storing of direct contact over uw defecte apparatuur? Ik help u graag!
Defecte apparatuur?
Is uw apparatuur defect en moet deze worden opgestuurd voor een check/kalibratie? Vul dan onderstaand formulier in en wij handelen uw verzoek zo spoedig mogelijk af.
Service & Onderhoud
Ons team kan op diverse manieren ondersteuning bieden. Zo bieden wij:
- support op afstand voor uw apparatuur/software;
- onderhoudsabonnementen voor diverse apparatuur;
- hulp bij storing/defecten;
- kalibreren van uw apparatuur.
Kalibreren doen we sinds kort met de nieuwste calibrator van Lode, de Calibrator Ultra. Deze heeft enkele voordelen ten opzichte van zijn voorganger:
- Nog nauwkeuriger kalibreren;
- Kalibreren tot 1500 Watt;
- Hogere toeren tot 180.
Wilt u een service abonnement afsluiten voor uw apparatuur? Vraag dan hieronder een offerte aan.
Laat u adviseren
Onze accountmanager op het gebied van service staat u graag te woord.