Hulp nodig?

Een storing of direct contact over uw defecte apparatuur? Ik help u graag!

Andries – Erik van der West Service Coördinator 050 5731918

Defecte apparatuur?

Is uw apparatuur defect en moet deze worden opgestuurd voor een check/kalibratie? Vul dan onderstaand formulier in en wij handelen uw verzoek zo spoedig mogelijk af.

Beschikt u niet over een serienummer of heeft uw apparaat geen nummer? Vul dan 'X' in.



Wanneer u na de inspectie de aangeboden reparatie niet laat uitvoeren, brengen wij de inspectiekosten à € 55,00 per apparaat (excl. btw) in rekening. Deze kosten komen te vervallen als u de werkzaamheden laat uitvoeren.

Service & Onderhoud

Ons team kan op diverse manieren ondersteuning bieden. Zo bieden wij:

  • support op afstand voor uw apparatuur/software;
  • onderhoudsabonnementen voor diverse apparatuur;
  • hulp bij storing/defecten;
  • kalibreren van uw apparatuur.

Kalibreren doen we sinds kort met de nieuwste calibrator van Lode, de Calibrator Ultra. Deze heeft enkele voordelen ten opzichte van zijn voorganger:

  • Nog nauwkeuriger kalibreren;
  • Kalibreren tot 1500 Watt;
  • Hogere toeren tot 180. 

Wilt u een service abonnement afsluiten voor uw apparatuur? Vraag dan hieronder een offerte aan.

Laat u adviseren

Onze accountmanager op het gebied van service staat u graag te woord.

Arjen Walraven Projectmanager service en onderhoud 050 5731918